nedjelja, 3. listopada 2010.

Da nas ne boli glava

Evo dragi moji mišćani da van se javin ovim pismon.Nije me bilo duže vrime. Ne za to što mi se štogod dogodilo, nego san tija uzeti malo arije malo zraka u pluća. Puno ima lipih stvari o kojim bi vam pisa, ali me nikako duša boli za ovin našin narodon. Ništa se više ne gradi osin tunela kroz planinu.Nu to je državna stvar koja mislin iđe svon kraju. Nego kad se tunel napravi oće li od njega biti kakve koristi !? Oće li živnuti ovi naš kraj.Oće li se mladost ženiti i udavati, oče li biti više krštenja,pričesti i krizme. Ili ćemo na prste brojiti te svete događaje koji nan daju nadu da se naša vikovna ognjišta neće zauvik ugasiti. Zato bi malo volio da više mućnemo glavon, da više poradimo na ton pitanju! Nemojmo uvik napadati državu i poglavare, nego se zapitajmo šta smo to mi svaki pojedinačno tribali napravit, a nismo napravili. Jerbo najlakše je napadat drugoga, a ja ću stat sa strane i cili život glumit žrtvu. Zato san malo zasta i počejo čitat šta piše na našin zagoškin stranicama. Evo mi na ovon fejzbuku zapalo u oči zadnje dvi stvari. Prvo stavili video gdi fra Ivo govori koju glazbu slušati. I šta je to normalna glazba, a što đavlija. Pravo da van kažen slabo se u to razumin ali virujen pratru šta kaže, da je ona glazba oko koje se u našoj školi digla tele buka da su došli iz Zagreba od ministra školstva inspektori ispitivat ko je šta kome reka, da li je to đavlija glazba.I unda se narod nije zna snaći i bilo što kazat u vezi te glazbe. Tako se i u komentarin niko nije javijo za i protiv pratrova govora,nego jedan naš zemljak mislin s drugog kontinenta.Eto nemamo u Zagozdu čovika da se javi i kaže u lice pratru da ne govori istinu,ili jopet da kaže kako pratar dobro govori.Zavukla se nika šutnja u naš narod i to mislin nije dobro.Ispada da ništa neznamo ili puno znamo pa šutimo i čekamo kakvu priliku da se dobro ispričamo. Jerbo kako protumačiti drugi slučaj na ton iston fejzbuku gdje je objavljena vist da je u Zagvozdu bijo potres.Niki su se odma javili da im se to sviđa.Neznan kome će se sviđati potresi !? Unda se niko javijo i kaza da se njemu to ne sviđa – valjda se rastriznijo !

I unda dragi moji volijo bi da se više triznih komentara nađe na našin stranican. Nemojmo se opijati i kasnije kad se rastriznimo jaukat kako nas od pijanstva boli glava. Daj Bože da smo vazda trizni i da kažemo poštenu jusku rič. Jer nas tek tada neće boliti glava. Pozdravlja vas vaš Škijo znate od kuda.

Nema komentara:

Objavi komentar